טיפים חשובים ליצירת מודעה ופרסום בפייסבוק
פלטפורמת הפרסום של פייסבוק היא ערוץ שיווק פופולרי מאוד לעסקים קטנים ובינוניים. כדי להצליח עם מודעות פייסבוק, חיוני שיהיה עיצוב יצירתי מושך את העין. במאמר הבא נעסוק בנושא של יצירת מודעות לפייסבוק ומה אפשר לעשות על מנת ליצור מודעה שתספק הצלחה רבה לפרסום של העסק.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מה זה מודעה לפייסבוק?
מודעות פייסבוק הופכות פופולריות יותר ויותר עם כל יום שעובר. הם מייצגים דרך מצוינת להגביר את הנראות של המוצר או השירות שלך ועם זאת, יצירת עיצוב מודעות לפייסבוק שבאמת מביאות תוצאות אינה פשוטה כפי שהיא עשויה להיראות.
יש צורך לעשות הרבה מחקר ולהיות מוכן לכל התהליך. במאמר זה, אנו נותנים לך כמה טיפים כיצד לעצב מודעות פייסבוק טובות יותר.
מודעה לפייסבוק היא תמונה שאתם מציעים ביחד עם פוסט בעת פרסום ממומן. לפייסבוק יש מגוון גדול של גדלי מודעות. לדוגמה, ניתן למקם מודעה שולחנית מלבנית בגודל של 1200 על 628 פיקסלים וניתן ליצור גם מודעה בגודל של 1080 על 1080. נדבר בהמשך קצת יותר על המודעות השונות.
שלבים ביצירת מודעות לפייסבוק
ניתן לעצב מודעות פייסבוק במגוון דרכים וחשוב לדעת את היסודות לפני שמנסים ליצור מודעה. השלב הראשון בעיצוב מודעת פייסבוק הוא בחירת המטרות והיעדים הנכונים. הדברים שנרצה לבדוק לפני יצירת מודעה הם הדברים הבאים:
- מהו טווח הגעה כאשר אנחנו מפרסמים מודעה (לכמה אנשים אנחנו יכולים להגיע)
- מיהו קהל היעד והאם אנחנו יכולים לטרגט אותו באופן טוב
- מהו תקציב הפרסום שאנחנו הולכים לפרסם עבור הקמפיין
- כמה מודעות אתם הולכים לפרסם במהלך הקמפיין
- מה הרווח שלכם מכל מכירה
אלו הם שאלות חשובות שיש לשאול עוד לפני התהליך של יצירת המודעה ולפני שאתם יודעים את התשובות עדיף לא להתחיל בתהליך. בנוסף חשוב מאוד להכיר את קהל היעד ולהתאים את המסרים שלכם את הקהל הרלוונטי.
לאחר מכן יתחיל השלב של עיצוב המודעות ובשלב הזה חשוב לעשות ניסיון וטעיה בכדי לראות מה עובד בצורה הטובה ביותר ולאחר מכן להתאים את הפרסום למה שעובד בצורה טובה.
סוגי מודעות לפייסבוק
ישנם סוגים רבים של מודעות לפייסבוק ומתחת תוכלו לראות כמה מהסוגים הנפוצים שיותר שניתן לראות בעת פרסום לעסק בפייסבוק.
פוסטים ממומנים – אלו הם פרסומת בתשלום בפייסבוק המכריזה על משהו כמו מכירה, מוצר חדש או אירוע.
פוסטים בוסט – אלו הם פוסטים ממומנים שתוכלו לקדם עם הקהל שלכם. ניתן לשלם על פרסום פוסטים בכדי להגדיל את הנראות של הפוסט שלך ולגרום לו להופיע לעתים קרובות יותר בעדכוני החדשות של אנשים. בדרך כלל פוסט בוסט מתאפשר רק לעמוד עסקי שרוצה להגדיל חשיפה לפוסט של העמוד הקיים.
קידום דף – פרסומת למשיכת מבקרים חדשים לעמוד שלך על ידי הצגתו גבוה יותר בתוצאות החיפוש ובדפים של אנשים אחרים.
מודעות לידים בפייסבוק – אלו מאפשרות לך לאסוף מיילים מלקוחות פוטנציאליים לאירועים קרובים, סמינרים מקוונים או הצעות אחרות.
מודעות סטורי – מודעות סטורי הם מודעות שניתן לפרסם באזור הסטורי. למי שלא יודע מה זה סטורי מדובר על פוסטים שניתן לפרסם בפייסבוק ונמחקים לאחר 24 שעות.
גודל מודעות לפייסבוק
גודל המודעות בפייסבוק נקבע על ידי קהל היעד. משווקים יודעים שגודל המודעה המתאים לשימוש העסק שלהם יהיה תלוי בכמות השטח שהם צריכים למוצר או לשירות שלהם, איזה סוג מידע הם מנסים להעביר ומה הכמות המתאימה של שטח לבן סביבו.
בפועל יש 3 גדלים נפוצים לפרסום מודעות לפייסבוק. הראשון הוא 1200 על 628 פיקסלים וזה הגודל שהיה נפוץ לפרסום בפייסבוק בעבר והוא מציג תמונה של ריבוע.
גודל נוסף שהיום נפוץ וניתן לראות אותו בעיקר בעת פרסום בפייסבוק הוא הגודל ריבוע של 1080 על 1080 פיקסלים והוא הפך למאוד פופולרי כי הוא מתאים גם לאינסטגרם וגם בגלל שהוא תופס שטח מסך גדול בעת פרסום מודעה.
וגודל נוסף שניתן לראות שנפוץ בעת פרסום הוא הגודל של מודעת סטורי ומדובר על תמונה בגודל של 1080 על 1920 פיקסלים.
ניתן לראות מידע נוסף על גדלים של מודעות לפייסבוק באתר גדלים על ידי לחיצה כאן.
למה לבחור בפרסום בפייסבוק?
פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. לפלטפורמה הזו יש קהל עצום וטווח הגעה רחב. זה יכול לעזור לעסקים למכור את המוצרים שלהם ולפרסם את המותגים שלהם.
הסיבה המרכזית לפרסום בפייסבוק היא היכולת לטרגט ולהגיע אך ורק לקהלי יעד הרלוונטיים למוצר שאתם מוכרים. ובגלל שלכמעט כל אדם בארץ יש חשבון פייסבוק הקהל מאוד גדול.
בונוס נוסף הוא שאפשר לפרסם באמצעות פייסבוק גם באינסטגרם וזה קהל רחב נוסף שתוכלו להגיע אליו כאשר אתם רוצים לפרסם את העסק או המוצרים שלו.