לוק פרסום ומדיה » טיפים ליצירת באנר אפקטיבי שמביא תוצאות

טיפים ליצירת באנר אפקטיבי שמביא תוצאות

באנר הוא אחד הדברים היעילים ביותר בעולם הפרסום. כיום יש כל כך הרבה דרכים לפרסום העסק, וזו רק אחת הותיקות מביניהן. עיצוב באנרים יכול להביא תנועה משמעותית לאתר ואף לעסק. באנרים קיימים מאז ומתמיד ויכולים להביא חשיפה מוצלחת ואף לקוחות חדשים רבים.

טיפים ליצירת באנר אפקטיבי

איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?

יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.

עיצוב באנרים מושכים

באנר הוא דבר חשוב מאוד בכל מה שקשור לפרסום העסק. הוא יכול להביא חשיפה משמעותית, לקוחות חדשים פוטנציאליים ורכישות רצויות דרך הלינק אליו מוביל הבאנר באתר או בפלטפורמה החברתית. חשוב לשכור את שירותיו של מעצב גרפי המומחה בתחום הבאנרים, סטטיים או דינמיים, שיוכל לעצב את הבאנר בצורה מספיק מושכת לעין.

טקסט קליט ישר ולעניין

אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב באנרים, חוץ מהויזואליות, הוא הטקסט עצמו. בבאנר הטקסט הוא קצר מאוד, ולכן חשוב שיהיה קליט ככל האפשר. אין מקום לטקסטים ארוכים שאינם מעבירים את המסר בצורה מוצלחת.

שמירה על גדלי הבאנרים

חשוב לשמור על הגודל הרצוי של הבאנר, כך שלא יסטה מהגדלים המומלצים באתרים השונים או בפייסבוק. ישנן מידות מדויקות לעיצוב באנרים, ויש לשמור על אחידות בהתאם לפלטפורמה הפרסומית בה בחרנו לשים את הבאנר. המידות משתנות מפלטפורמה אחת לשנייה, ויש לבדוק זאת לפני התחלת העבודה.

באנר סטטי או דינמי

המיקום הוא המפתח כאשר אתם יוצרים עיצוב באנר. בעוד שיש מגוון איזורים פוטנציאליים בהם ניתן למקם את הבאנר שלנו, חשוב לעשות זאת בטעם, ובהתאם לקהל היעד שלנו והמקום באתר עצמו. ככל שהאתר יהיה יותר עמוס, כך מיקום הבאנר יהיה מאתגר יותר. מומלץ לבחור אתרים פופולרים עם כניסות רבות וביטויי חיפוש רלוונטיים לעסק.

עיצוב באנרים בפייסבוק

בעוד שאנו רגילים לראות באנרים בעיקר באתרים גדולים, גם פייסבוק מאוד חדשה בכל מה שקשור לתחום זה. בפלטפורמה החברתית המפורסמת ביותר בעולם, מיליוני אנשים נחשפים מדי יום לבאנרים בדפים עסקיים, או כפי שהם קוראים להם – קאברים.

כמובן שגם להם יש מידות רצויות לבאנר, ורצוי לעצב באנר שימשוך את העין בצורה אפקטיבית היות וזה הדבר הראשון שהגולש רואה כשהוא נכנס לדף הפייסבוק. באנר מעוצב בשפה אחידה וטקסט קצר וקליט הם שיעשו את העבודה גם בפלטפורמה זו.

עיצוב באנרים זה דבר חשוב ולא מעט עסקים משתמשים באופציה זו כדרך להשיג הרבה יותר חשיפה. חשיפה שווה יותר לקוחות, יותר כסף, ויותר נוכחות מיתוגית באינטרנט.

כלי נגישות